کاش عاشقت نبودم ....

کاش عاشقت نبودم  ، که اینگونه بسوزم به پایت ، که اینگونه بمانم در حسرت دیدارت

کاش عاشقت نبودم که عذاب بکشم ، تمام دردهای دنیا را بر دوش بکشم…

که شبهایم  را با چشمان خیس سحر کنم، روزهایم را با دلتنگی و انتظار به سر کنم

کاش عاشقت نبودم که اینگونه دلم سوخته نباشد ، در هوای سرد عشقت افسرده نباشد

کاش عاشقت نبودم که اینک تنها باشم ، تو نباشی و من پریشان باشم ، تو نباشی و من دیوانه 

و سرگردان باشم…

کاش عاشقت نبودم که اینک لحظه هایم بیهوده بگذرد ، فصلهایم بی رنگ بگذرند ،تا حتی دلم 

به خزان نیز خوش نباشد…

تقصیر خودم بود که هوای عاشقی به سرم زد ، تا خواستم فرار کنم ، عشق تیر خلاصش را به

 بال و پرم زد ، تا خواستم دلم را پشیمان کنم ، دلم ، دل به دریا زد….

دل به دریا زد و بدجور غرق شد ، همه امیدهایم زیر آب محو شد….

کاش عاشقت نبودم که اینک از دست تو ناله کنم ، شب و روز دلم را سرزنش کنم ….

قلبم میلرزد ، تمام وجودم تمنای آغوشی را میکند که آن آغوش رویاییست که گاهی فکر میکنم 

رسیدن به آن محال است

چشمانم دیگر از اشک ریختن سویی ندارند ، چشمانی که تمام لحظه ها انتظار این را میکشند 

که به دیدار چشمان تو بیایند

کاش عاشق دل بی وفایت نبودم ، بی نیاز بودم ، مثل خودت بیخیال بودم ، کاش مهم نبود برایم 

بودنت ، دیگر احساس نیاز نمیکردم در تمام لحظه های نبودنت !

maryam .zb ۱۲ ۸
marry . mj
مریم چی شد تو که داشتی میرفتی بیرون ؟؟

نشد که برم ....



marry . mj
چقدر دپ نوشتی دختر حالمو گرفتی 

برگشته میفهمی مریم ؟؟


اومده تا دوباره خوردم کنه و عذابم بده میدونم 

mina majd
هعییی

:(

mina majd
دنبال میشی ...

ممنون :/

Radin Kasra
مریمی ؟؟؟

چته مگه قرار نشد دیه غمگین ننویسی ؟؟

یادت رفت ؟؟

نه یادم نرفته ولی نمیتونم خاطرات مدام تو ذهنم رژه میره 

امید ..
خیلی زیبا بود واقعا حرف دله منو زدی 
اخخخخخخخ

این حرفه دله خیلی از ماهاست

هم میهن

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

سید مهدی رییس السادتی
سلام
همش درست بود ولی باید عملیش کنی
هیچ کس جز خدا و اهل بیت لایق عاشق بودن نیست

حق با شماست ...عشق زمینی رفتنیه 

بابا لنگ دراز
نمیشه ک تا ابد خودتونو عذاب بدید بخاطرش.
فراموشش کنید و زندگیتونو ادامه بدید‌.

سعی میکنم :(

من دلم پاکه ...
ای خدااا
غمت نباشه ....تو مارو داری 😊

مرسی عزیزم :)

✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
سلام وبت داره دنبال میشه خوشحال میشم بیای وب منو هم دنبال کنی...
منظرتم :)

:)

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عالی بود:(

دنبالی:)

ممنون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خسته ام از همه درد هایی که بخاطرشان دنیایم را به ارزانی باختم .

و

متنفرم از همه زخم هایی که بجای مرحم رویش نمک ریختند .

رسم نمک خوردن نمکدان شکستن نیست ....

میفشارم پدال اخر را ...


هــــــــــــــــــHehـــــــــــــــــــه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان