به مرگ سهراب منه خنگ اغفال شدم !

به چشمای ب خون نشسته رادین نگاهی انداختم ...خداییش شبیه خون آشاما شده بود :/...ملت از شوهراشون تعریف میکنن منم تعریف میکنم (استیکر دهن گشاد رو فرض کنید منم :/)...نور میزد تو صورتش پوستشم سفید خوده خوده یه خون آشام واقعی بود ...

بش گفتم البته با نیش باز :رادی جونم بخدا تقصیر من نبود که ...

رادی :پ ننه من بود شیپور الله اکبر گرفته بود دستش جیغو داد میکرد 

من :خو سوسک دیدم 

رادی :خوبه گراز نبوده و سوسک بوده ...زهره ترکم کردی دختر 

من :حالا خوبی 

رادی :توام یکی تو اوج خواب جیغ بزنه بعدم بپره رو کتف و گردنت الان باید خوب می بودی 

من :عهههه خو گفتمت که 

رادی :منم جواب دادم 

من :اصن قهرممم

رادی :برو خونه بابات خب 

من :بی احساس خون آشاممممم

رادی :قهری اشتی هر چی هستی برو بذار من کپه مرگمو بذارم ساعت 3 نصفه شبه باید فردا برم سرکارر

من :خو بگیر بخواب کی با تو کار داره 

"نیم ساعت بعد "

من :وایییییییییییییییییی رادیییییییییییییییی 

رادی دوباره با جیغ من از خواب پرید و گفت :چیشدههه

من :تشنمه (با همون نیش باز )

رادی که کاملا عصبی شده بود گف :ادم نمیشی 

و بعد پتو و بالشتشو برداشت رفت تو ماشین خوابید O_O


"صبح "

من :رادی ب مرگ سهراب اغفال شدم کار دلارا بود اون پیشنهاد داد خوووووو

رادی :خدافس 

و بعد رف ....

هنوز برنگشته خونه ://

خو چیکار کنم منو خواهر شوهری (دلارا ) جفتمون دنبال حال گیری ایم (همچنان استیکر دهن گشاد )

فعلا 

maryam .zb ۵ ۳
خانومِ ر ...
موفق باشی 

وبت دنبال میشه اگه میشه وبه منم دنبال کنید 

ب وبه منم سر بزن 

حتما گلم

mohammadreza
عالی 
به منم سر بزن

میشه با اسم دانلود آهنگ جدید و آدرس http://mp3bux.ir لینکم کنی :D


علیرضا امیدیان نسب
عجب کشتی این مرد رو
اما منم بعدنا برا خانومم دارم صبرکن خخخخخ

خخخخخ 


نبینم اجی مو اذیت کنیا وگرنه با من طرفی 

( ک) شباهنگ
حال گیری اون هم از شوهر...
عاقبت خوشی نداره...

خخخخ اونم ب مراتب از من حالگیری میکنه 


عادیه 

گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

حتما 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خسته ام از همه درد هایی که بخاطرشان دنیایم را به ارزانی باختم .

و

متنفرم از همه زخم هایی که بجای مرحم رویش نمک ریختند .

رسم نمک خوردن نمکدان شکستن نیست ....

میفشارم پدال اخر را ...


هــــــــــــــــــHehـــــــــــــــــــه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان