اینجا سرزمین درد های من است ....

آمده م اینجا تا خاطراتم مرا دق ندهد ...

اینجا سر زمین درد ها و تنهایی های من است ...

اینجا منم و یک خواب برای همیشه ...

 

این لونه کوچیکو به پیشنهاد اجی گوگولم ساختم

اینم پیج خودشه :

بانوی یخی 

رو اسمش کلیک کنید وارد وبش میشید !

هییییsad


 

maryam .zb ۱۲ ۹
mina majd
وبه بانوی یخی رفتم عالی مینویسه 
شمام همینطور اما تلخ مینویسید فراموش کنید گذشته رو 

اهنگه هم قشنگ بود هم غمگین :/

گذشته جزئی از زندگی ادمه فراموش نمیشه 


مرسی :)

Radin Kasra
o____O


وات د فاز ؟؟

Radin Kasra
نامردا وب من چی ماله منم معرفی میکردی :////

برو بابا :///


خو اینم پسر خالمه برید وبش دوستان 

marry . mj
مرسی از معرفیت 

اهنگش خوب بید 

قابلی نداشت 

علی رحمانی پور
موفق باشید

ممنون 

pariya ...
ازاین آهنگ خوشم اومد

منم ازش خوشم میاد

alireza rabii
با سلام و قبولی تاعات

این بنده وبلاگ شما را دنبال میکنم.لطفاً شما هم وبلاگ  alirezari.blog.ir
را دنبال فرمایید.

ممنون :)

کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبت عالیه خیلی قشنگن.من تو رو دنبال کردم تو هم لطفا منو دنبال کن بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن

ممنون :)

milad mohammadi
موفق باشی

ممنون :)

سید مهدی
موفق باشی

مچکر 

370 hamandish
اجی شما هم هم اندیشی؟؟؟

همون وبلاگ امید

بله منم هم اندیشم 

370 hamandish
فالو شدی

ممنون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خسته ام از همه درد هایی که بخاطرشان دنیایم را به ارزانی باختم .

و

متنفرم از همه زخم هایی که بجای مرحم رویش نمک ریختند .

رسم نمک خوردن نمکدان شکستن نیست ....

میفشارم پدال اخر را ...


هــــــــــــــــــHehـــــــــــــــــــه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان